Co dělat, když chci, aby PPC reklama vydělávala

Správná PPC kampaň není jen o dostatečně vysokém rozpočtu. Existuje celá řada pravidel, které odlišují neziskovou a ziskovou reklamu. Správné nastavení PPC kampaně spočívá především v klíčových slovech a stylu v jakém je inzerát napsaný. To totiž rozhoduje o tom, jaké zákazníky oslovíte a jak moc je vaše nabídka zaujme. Na styl reklamní kampaně se podíváme zblízka.

Na co nezapomenout při tvorbě inzerátu

arrows-1574174_960_720Předtím, než začnete psát text pro reklamní inzerát, se zamyslete, pro koho píšete. Kdo je váš zákazník, jaký má životní styl, jaké jsou jeho koníčky, atd. Sebemenší detail a rozlišení jednotlivých zákazníků, kteří užívají váš produkt, vám pomůže při nastavení inzerátu. Ten díky těmto drobnostem můžete cílit na konkrétní uživatele. Kromě této základní poučky, je text inzerátu složen z těchto bodů:

  • vlastnosti produktu a služeb, které nabízíte
  • výhoda, kterou zákazník získá
  • výzva k nákupu

Nyní, když víme na co se zaměřit, si více rozebereme jednotlivé části reklamy.

Nadpis

Nadpis je nejdůležitějším bodem reklamy. Nudný a fádní nadpis vám zákazníky nepřitáhne. Pokud vytvoříte jednoduchý inzerát s nadpisem „modré kalhoty“, příliš lidí nepřilákáte a investice do PPC kampaně budou jen vyhozené peníze. Věnujte nadpisu dostatek času a zkuste vymyslet originální nadpis, který přiláká zákazníky.

Tělo inzerátu

Tělo inzerátu by mělo obsahovat důvody, proč by si měl zákazník pořídit váš produkt či službu. Opět vytvářejte originální text inzerátu, který však bude ladit s celkovým konceptem vaše podnikání. Přemýšlejte, jako váš zákazník. Zkuste přijít na to, co ho přesvědčí ke koupi.

Výzva k akci

Inzerát musí obsahovat výzvu k akci. Klasickým způsobem, kdy do inzerátu napíšete „koupit“ nic nezkazíte, ale ani si moc nepomůžete. Buďte konkrétní a nebojte se vymyslet originální frázi. Nebojte se experimentovat.