Vyzkoušejte reklamu na Facebooku pro svůj byznys

Už jste někdy vyzkoušeli reklamu na Facebooku a nebyli jste s ní úspěšní? Nebo ještě pořád váháte, zda byste se pro ni měli rozhodnout? Přečtěte si, jaké možnosti reklamy tato sociální síť nabízí a jaké jsou její výhody.

Proč dát reklamě na Facebooku šanci?

Sociální síť Facebook pravděpodobně není třeba složitě představovat. Jedná se totiž o největší sociální síť na světě, kterou používá obrovské procento lidí. Jen se zamyslete nad tím, kdo z vašeho okolí na Facebooku není?

Jedná se proto o skvělou platformu, kterou lze využít pro komunikaci se stávajícími zákazníky. Zároveň však jejím prostřednictvím můžete jednoduše oslovit i zcela nové zákazníky. 

TIP: Kromě samotné reklamy hraje roli také kvalita dopadové stránky. Nechte si navrhnout web, který prodá vaše výrobky nebo služby. 

Možnosti reklamy na Facebooku

Reklama na Facebooku může být zhotovena v jednom z dostupných formátů. Využít můžete buď stávající příspěvek, který budete propagovat, nebo vytvořit úplně nový. V druhém uvedeném případě máte k dispozici hned několik variant. Reklama může používat jeden obrázek, prezentaci z více obrázků, video nebo třeba rotující obrázky. 

Remarketingová reklama

Facebook můžete využít například k remarketingové reklamě. To znamená, že budete opakovaně oslovovat návštěvníky vašeho webu. Pokud někdo přijde na váš web a nenakoupí, neznamená to automaticky, že není váš zákazník. Možná jen nebyl v nákupním procesu ve finální fázi nákupu.

Remarketingovou reklamu proto můžete využít k tomu, abyste se takovému zákazníkovi připomněli, získali jeho důvěru a nakonec mu i prodali vaše zboží nebo služby. 

Brandová reklama

Facebook je rovněž ideálním nástrojem pro budování vašeho brandu. Může vám pomoct budovat značku nebo třeba přitáhnout pozornost k určité novince na trhu. Jen je třeba si dát pozor na to, aby taková reklama byla zajímavá, zábavná a užitečná.

Cílení na konkrétní lidi

Ta pravděpodobně největší výhoda reklamy na Facebooku spočívá v tom, že umožňuje cílení na konkrétní lidi. To znamená například na konkrétní věk, pohlaví, lokalitu, zájmy nebo chování uživatelů. Díky tomu můžete poměrně přesně oslovit přesně takové publikum, které je vaší cílovou skupinou. 

Více informací o marketingu a tvorbě obchodně úspěšných webů najdete na www.mdwebdesign.cz.