Co dělat, když chcete zviditelnit své výrobky nebo služby? Máme pro vás 3 praktické tipy

Platí, že určité věci, myšlenky či služby jsou mnohem vlivnější než jiné. Přečtěte si, jak i vy sami můžete dosáhnout větší nakažlivosti svého výrobku nebo služby. Veškeré poznatky přitom vychází z výzkumů profesora Jonaha Bergera, který se touto problematikou zabýval.

Zviditelněte se

Snad každý z nás v životě alespoň jednou zkopíroval něco, co viděl. Nebo co dělali či říkali ostatní. Pokud dokážete zviditelnit svůj výrobek nebo službu, budou je lidé moct snadněji napodobovat. A díky tomu se výrazně zvýší pravděpodobnost, že si tyto věci oblíbí.

TIP: Přihlaste se na školení komunikačních dovedností a zlepšete vztahy s lidmi ve vašem okolí. Na kurzu Kouč si vše procvičíte na praktických cvičeních.

Jednu z možností zviditelnění se, symbolizuje zvýraznění našeho loga. To však obvykle funguje spíše u dražších výrobků. Lidé většinou ví, že nejnovější iPhone nesymbolizuje nejlevnější záležitost. A majitelé těchto dražších kousků tak okolí dávají najevo, že na ně mají peníze.

Výrobky nebo služby si dělají reklamu samy v případě, že je lidé hojně používají. Mluví o nich a tím se dostávají do povědomí dalších lidí. A na první pohled je obvykle rozpoznáte.

Jak lidem váš produkt nebo služba pomůže?

Lidé obecně rádi pomáhají druhým. Této lidské vlastnosti přitom opět můžete využít i v rámci svého vlastního byznysu. Ukažte lidem, jak jim váš výrobek nebo služba usnadní život, ušetří čas a peníze. Řekněte jim, jaký pozitivní vliv budou mít na jejich zdraví. Uvidíte, že o tom opět budou vyprávět svému okolí.

V dnešní době je každý z nás přehlcen množstvím informací. Potřebujeme proto, aby naše poselství dokázalo lidi udeřit do očí. Zdůrazňujte, jakou přidanou hodnotu váš výrobek či služba má. Ať už jde o nízkou cenu nebo nějakou užitečnou vlastnost.

Vsaďte na příběh

Již od pradávna si lidé mezi sebou důležité informace předávali prostřednictvím příběhů. A platí to i dnes. Snad nikdo si informace nesděluje formou holých faktů, ale obalí je do širšího kontextu. Příběh symbolizuje základ pro správné zapamatování informací. Pomáhá nám propojit si obsah s našimi emocemi.

Pro aplikování tohoto pravidla potřebujete sestavit takové příběhy, které je třeba vyprávět s vaší věcí, myšlenkou nebo službou. Příběhy dokáží šetřit náš čas. Umožňují nám totiž zapamatovat si velké množství informací příjemným způsobem.

Zajímají vás další články ze světa osobního rozvoje? Najdete je na webu www.marketahamrlova.cz.

 

Tip: SEO kurzy a školení na profesionální úrovni